شیدایی
شیدایی

من این آهنگ رو خیلی دوست دارمگفتم شاید شما هم خوشتون بیاد

************************************************************

 

 

هنوز عادت به تنهایی ندارم

باید هرجوریه طاقت بیارمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

اسیرم بین عشق و بیخیالی

چه دنیای غریبی بی تو دارمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

میترسم توی تنهایی بمیرم

کمک کن تا دوباره جون بگیرمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد


یه وقتایی به من نزدیکتر شو

دارم حس میکنم از دست میرم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد 

 

نمیترسی ببینی،برای دیدن تو

                                     یه روز از درد دلتنگی بمیرم؟!

توکه باشی کنارم،میخوام دنیا نباشه

                                     توو دستای تو آرامش بگیرم

بگو،سهم من ازتو،چی بوده،غیر از این تب؟!

                                     کیو دارم به جز تنهایی امشب؟!

میخوام امشب بیفته،به پای تو غروروم

                                     نمیتونم ببینم از تو دورم...

آهنگ(خیلی قشنگه)تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دارم تاوان دلتنگیمو میدم

کنار تو به آرامش رسیدم

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بیا دنیامو زیبا کن دوباره

خدایا!از تو زیباتر ندیدم!

 

نمیترسی ببینی،برای دیدن تو

                                     یه روز از درد دلتنگی بمیرم؟!

توکه باشی کنارم،میخوام دنیا نباشه

                                     توو دستای تو آرامش بگیرم

بگو،سهم من ازتو،چی بوده،غیر از این تب؟!

                                     کیو دارم به جز تنهایی امشب؟!

میخوام امشب بیفته،به پای تو غروروم

                                     نمیتو
نم ببینم از تو دورم...

******************************************************

اینم لینکشه:

http://s1.picofile.com/file/7216353545/Ali_Lohrasebi_Titrajh_Sheidaee_AriaPix.mp3.html

 

 



نظرات شما عزیزان:

mrm
ساعت23:43---22 خرداد 1391
قشنگ بود
خاطرات تلخی رو برام زنده کردی ----------------------------------------------------- چرا تلخ؟:(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 / 3 / 1391برچسب:,

] [ 22:16 ] [ الی... ]

[ ]