:X
:X

من یک زنم!

 هر چقدر هم که ادای محکم بودن را دربیاورم ،

 هر چقدر هم که ادای مستقل بودن ،

 اینکه " ممنون ! خودم از پسش برمی آیم . "

 باز هم ته تهش

 ...به آن سینه پهن مردانه ات نیاز دارم ؛

 به دست هایت حتی .

 نمی دانی چه لذتی دارد وقتی تو از خیابان ردم می کنی !

 



نظرات شما عزیزان:

Princess of rain
ساعت18:32---21 خرداد 1391
من یک زنم و مظهر پاکی و احساس...



من یک زنم مظهر انسانهایی مانند کوه...



پایش که بیفتد از هر مردی مردترم...



من یک زنمپاسخ::xخیلی قشنگ بود جملت


mrm
ساعت14:36---21 خرداد 1391

بابا رمانتیک....

........................................................

بابا....



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 20 / 3 / 1391برچسب:,

] [ 11:14 ] [ الی... ]

[ ]