پدردستشو گذاشت رو شونه پسرش و ازش پرسید:توقویتری یا من؟پسر گفت:من

پدر با دلشکستگی دوباره پرسید:تو قویتری یا من؟

پسر گفت:من

پدر با دلی گرفته و به یاد همه زحمتهایی که کشیده بود دستشو برداشتو دو قدم دورتر رفت و باز پرسید:تو قویتری یا من؟

پسر گفت: شما

... پدر گفت:چرا نظرت عوض شد؟

پسر گفت:وقتی دستت رو شونه ام بود فکر میکردم دنیا

پشتمه...



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت20:59---9 خرداد 1391
واقعا حقیقته آدم باید تا پدر مادرشو داره قدرشونه بدونه وقتی از دستشون داد تازه میفهمه چه فرشته هایی رو از دست دادهپاسخ:کاملا موافقم

خدیجه
ساعت0:46---9 خرداد 1391
خیلی قشنگ بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 / 3 / 1391برچسب:,

] [ 16:43 ] [ الی... ]

[ ]