دلم از آدما گرفته
دلم از آدما گرفته

 

 

 

 

به سرنوشت بگویید:

اسباب بازی هایش بی جان نیستند

آدمند

میشکنند

آرام تر...

_______________________________________________________________________

همش یه چی میشه که آدم ناراحت میشه

تو زندگی هممون لحظاتی بوده که حس کردیم تهشه



نظرات شما عزیزان:

*LaRk*
ساعت18:49---4 شهريور 1391
الی!:دی
دستت درد نکنه.هی ضایع کن!
آره جدیدا اینجوری شدم.:دی
دارم تمام انرژی های منفی و از خودم دور میکنم که زندگیم واسم راحت بشه!:دی


نیلوفر
ساعت10:04---4 شهريور 1391
آخ حرف دل منو زدی آپم _____________________________________________________________________________ پاسخ:فدات شم:(

Mo T
ساعت1:41---4 شهريور 1391
دوستم

فدات شم

من خیلی اینجوری بودم _____________________________________________________________________________ پاسخ:اوهوم:(


maryam
ساعت0:57---4 شهريور 1391
دقیــــــــــــقا الی.
هر وقت میای شاد باشی دقیقا همون لحظه یه اتفاقی میفته که خنده رو لبات خشکش میزنه و حالتو میگیره.
ولی من دیگه عادت کردم.
زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست.:دی
همیشه با فکر کردن به چیزای خوب این ناراحتی هارو از رو زمین محو میکنم.
خودتو بسپر به زمان اینقده حال میده.:دی
دیگه ته مه حالیت نمیشه.
-------------------------------------------------
راستی الی!:l
این روز و تاریخ وبتو درس کن.:l
میخوایم بریم مسافرت دارم واسه رفتنش لحظه شماری میکنم.:دی
وقتی روز وب تو دیدم بدجور ذوق مرگ شدم.:دی
گفتم آخجون یعنی فردا میریم مسافرت.:l
ولی الان که فهمیدم خرابه ضد حال خوردم:l
درستش کن دختر.:دی
درستش کن. ______________________________________________________________________________________________________________________________پاسخ:آره با حرفت موافقم عزیزم:)مرسی از حرفت:)تو از این حرفا هم بلدی؟:D:-" دست من نیست جیگر این لوکس بلاگ قاطی کرده چند روزه:Dولی حواسم هست:D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 3 / 6 / 1391برچسب:آرامتر,

] [ 11:42 ] [ الی... ]

[ ]