من و شازده.
من و شازده.

خب ادامه ی داستان...

____________________________________________________________

بعد بهش گفتم پس میتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم از این به بعد؟خندید و گفت البته چرا که نه؟

بعد گفت بفرمایین تو اتاق...رفتم و از بقیه هم معذرت خواهی کردم

بعضیا منو نبخشیدن اما بیشتریا باهام دوست شدن

همه چی به خوبی گذشت...

از اون به بعد نمیدونم چی شد که تو هر مجلسی و جشنی شازده رو میدیدم

انقد همه جا همدیگرو دیده بودیم و باهم بحث کرده بود(البته با آرامشا)دیگه کم کم مثل دوستای صمیمی شدیم

یه روز تو یه مهمونی یه لباس شیک پوشیده بود خدایی با دیدنش دلم لرزید

اما خودمو جمع و جور کردم..اومد پیشم نشست و گفت نظرت چیه؟؟؟

گفتم همچین آش دهن سوزی هم نشدی

_فعلا که دهن همه رو سوزوندم

_دهن منو که نسوزوندی

_خب تو استثنایی ولی دهن بقیه رو سوزوندم

_فکر نکنمپس لطفا نگو همه چون همه دهنشون نمیسوزه

_خب مهم اونی بود که باید بپسنده که پسندید

_چه بد سلیقه

(موقعی که باهاش کل مینداختم انگار تمام دنیا رو بهم داده باشن)

خیلی جالب بود همه چی خوب پیش میرفت...مثل دوتا رفیق فابریک بودیم...

من خیلی رفتارم بچگونه بود و یه سری مشکلات شخصی داشتم که شازده همش منو راهنمایی میکرد تا حلشون کنم...

اما من به حرفش گوش نمیدادم و میگفتم مرغ یه پا داره

اونم عصبانی شد..

شب یلدا بود که پاهام حسابی دعوا کرد و هرچی تو دلش بود گفت از غرورم از لجبازیم و گفت دیگه حق ندارم بهش زنگ بزنم

منم دیدم حق بااونه خیلی از دست خودم کلافه شدم گفتم دختر تو با این لجبازیات سر خودتو به باد میدی

با کلی عذر خواهی منو بخشید با شرط اینکه به حرفاش گوش کنم و منم قبول کردم

از اون به بعد لج بازیامو و حرفاشو همه و همه میگذشت و البته دعواهامون

با هم قرار گذاشته بودیم هیچوقت بهم وابسته نشیم و فقط به عنوان دو تا دوست باشیم

بعد از عید شد و من حس کردم  دوسش دارم و دوری ازش برام سخته

بهش گفتم دوست دارم و اونم با فرض اینکه منظورم مث دوتا دوسته گفت دوسم داره

هرروز عشقم بهش بیشتر میشد

دیگه ما صدای هم ناراحتیه هم و همه چیز همدیگرو شناخته بودیم..هیچکدوم طاقت ناراحتی اونیکی رو نداشت...

تا اینکه......

این داستان ادامه دارد...

 



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت14:54---25 مرداد 1391
به به به به
پیرفکت _________________________________________________________________________ پاسخ:هاهاهاهاهاها..:D


سولماز
ساعت14:49---25 مرداد 1391
بله داره حساس میشه

دوست دارم اما... ببخشید شوخی شوخی جدی شد انگار _________________________________________________________________________ پاسخ:خیلی داره حساس میشه:D


ساناز
ساعت14:00---25 مرداد 1391


تلختـــرين جملــــه : دوستت دارم اما...

شيرين تـــرين جملــه : ...اما دوستت دارم

به همــين راحتـي جـابـه جـايـي كلـمات

زندگــــي را دگرگـــون ميكنــــد


پاسخ:وای چقدر قشنگ بود:X


مجنون
ساعت12:52---25 مرداد 1391
خب خب برو ببینم به کجا میخوای برسی...:-W




پاسخ:داداش اخمو وارد میشود:|


mrm
ساعت12:18---25 مرداد 1391
ادامه
ادامه
خیلی داره جالب میشه _______________________________________________________________________ پاسخ:مرسی پشتیبان:D


mrm
ساعت12:18---25 مرداد 1391
ادامه
ادامه
خیلی داره جالب میشه


*LaRk*
ساعت16:44---24 مرداد 1391
چقدر این داستان ادامه دار شد.:دی


پاسخ:عزیزم قراره یه عمر زندگی شه:Dنباید ادامه دار باشه؟:D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 / 5 / 1391برچسب:شازده,

] [ 14:8 ] [ الی... ]

[ ]