داستان من و شازده
داستان من و شازده

بچه ها !بچه ها

من میخوام داستان خودمو شازدموبنویسم

میخوام نظرتونو بدونم

کیا موافقن؟

البته اگه موافقم نباشین مینویسم



نظرات شما عزیزان:

ريحوون 
ساعت14:42---27 مرداد 1391
سلام
تبريك ميگم
من تاحالا لاي هيچ رماني روباز نكردم
حوصله ام نميگيره باباراستي جمله ي وبت خعلي قشنگه
لايك ميشه ______________________________________________________________________________________ پاسخ:مرسی عزیزم:D


*LaRk*
ساعت22:30---23 مرداد 1391
مطی

فکر میکنی درس خوندن یا نخوندن الی واسه من فرق داره؟؟

من واسه خودش گفتم که این زمانای ارزشمندشو از دست نده که بعدا پشیمون شه.

وگرنه به منچه. __________________________________________________________________________ پاسخ:اااا مریم دلت بیاد؟:Dاصن درس منو ولش کنین داستانو بچسبین:D


fery
ساعت20:46---23 مرداد 1391
بنویس بنویس
شازده کیه حالا؟! ______________________________________________________________________ پاسخ:حالا که اصرار میکنی باشه:D خب یعنی الان من بگم شما میشناسین؟:|


سولماز
ساعت20:39---23 مرداد 1391
بنویس من موافقم
ما هم با تو لذت می بریم ____________________________________________________________________________ پاسخ:خوشم میاد همه جوره پایه این:D


Mo T
ساعت20:38---23 مرداد 1391
الی موافقم

شازده کیه ؟

به حرف این خرخونا گوش نده

کنکور سال دیگس .بیخیال _________________________________________________________________________ پاسخ:مرسی پشتیبانی:D بزن قدش:D


*LaRk*
ساعت16:52---23 مرداد 1391
الی فکر کنم تو امسال یه چیزی بع نام کنکور داری!!:دی

ولی خب بذار.:دی
پاسخ:تابستون نمیخونمکه واسه چی از الان بهم گیر میدی؟:(:Dالبته حق داریا ولی گفتم بذارم شما هم فیض ببرین:D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 / 5 / 1391برچسب:,

] [ 13:37 ] [ الی... ]

[ ]