اگه میشه منم جا کن
اگه میشه منم جا کن

خدایا همه جا هستی و من کورم...

میدونم الان میگی چیه تازه یادت افتاده منم هستم؟؟

آره من خیلی قدر نشناسم..خیلی زیاد...

ولی میدونم بزرگی...به بخششت ایمان دارم...به وجودت اعتقاد دارم...

من خیلی کوچیکتر از این حرفام...

نمیدونم خیلی دلم میخواد ببخشیم اما راهشو بلد نیستم...

هنوز هم بلد نیستم ناز نگاتو بکشم...

منو ببخش...با اینکه دیره...


نظرات شما عزیزان:

سولماز
ساعت23:11---22 مرداد 1391
ایمان قشنگترین کار برای بخشیده شدنه

قلب وبت رو هم می پسندم ____________________________________________________________________ پاسخ:درسته:) لایک شد پس:))


*LaRk*
ساعت2:22---20 مرداد 1391
سلام.
الی خیلی قشنگ بود
دمت.
______________________________________________________________________ پاسخ:مرسی:):-*


fatemeh
ساعت11:11---19 مرداد 1391

یــادت بــاشــــد ؛
وقتــــــى بــرای كَســــى همـــــه كَـــس شـــــدى،
اون كَــــس بعــــد از تــــو خیلـــــى بـــى كَــــسه . . .
یــــا بــــراى كَســــى همـــــه كَــــس نشــــو ،
یــــا اگـــــر شــــدى ؛
بـــه فـــــكر بــى كَســــى هایش هـــم بــاش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 / 5 / 1391برچسب:,

] [ 16:20 ] [ الی... ]

[ ]