امشب
امشب

امشب یه شب عجیب بود...

شبی که حرف زدم...گریه کردم...دعا کردم و آب شدم...

آره آب شدم از شرمندگی و خجالت..

با خدا که حرف میزدم روشو نداشتم سرمو یالا بیارم..

همین که با وجود اینهمه بدی دعاهامو بهش بگم پررویی بود...

حس بدش اونجا بود که خودم نمیتونستم خودمو ببخشم

یهو زدم به خودم گفتم:"هی روو رو برم!چه پررو پررو داره حاجت هم میخواد...

پارسال که دعا کردم...امسال برآورده شد اما نمیدونم چطور جواب لطفتو بدم خداجوون...

خیلی شرمندتم

 


نظرات شما عزیزان:

k.h.p
ساعت14:55---18 مرداد 1391
شرمندگي فايده اي نداره

مهم نيست شرمنده باشي يا نباشي

مهم اينه كه آيا بعد از شرمندگي اقدامي براي رفع اين شرمندگي ميكنيم يا نه
پاسخ:راست میگی:(


*LaRk*
ساعت14:37---18 مرداد 1391
اِ وا اینکه الیــــــــــــــه.....
تو چطوری دخمله؟؟
شرمنده اصلا حواسم نبود که توم وب داری!!
الی لینکت کردم تپل.
خب حالابریم سر اصل مطلب!!
یعنی نمیدونم چی بگم.
منم یه حسی مثه تورو دارم.
تا اینجا هرچی که خیلی دوس داشتم و از خدا خواستم و بم داده....
دیگه امثال روم نمیشه چیزی بخوام....
التماس دعا!! ========================================================== پاسخ:اوا پس چی فکر کردی؟:Dدشمنت شرمنده:) آره گاهی بیان کردن یه حس سخت تر از داشتنشه:(( محتاجم به دعا:(


نیلوفر
ساعت11:13---18 مرداد 1391
التماس دعا پاسخ:محتاجیم به دعا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 / 5 / 1391برچسب:,

] [ 1:33 ] [ الی... ]

[ ]