تو نزدیکی...
تو نزدیکی...

سلام...

به وبلاگ من خوش اومدیناین وبلاگ یه جورایی حرف دلم به خداستنه فقط خدا ولی خب بیشتر حرفای دلم با خداست

امیدوارم از لحظاتی که تو وبم میگذرونید راضی و خوشحال باشین

 

خدایا ...
گاهی تو را بزرگ می بینم و گاهی کوچک ،
این تو نیستی که بزرگ می شوی و کوچک ...
این منم که گاهی نزدیک می شوم و گاه دور...!

 



نظرات شما عزیزان:

بهش بگیدبرگرده
ساعت15:01---18 مهر 1392
سلام خوشحال میشم به منم سربزنی

لیلا
ساعت19:05---30 خرداد 1392
تیر تولد آقامون ، امام زمانه...







آرزو کن 10 صلوات برای سلامتی اقامون بفرست ...







وبرای 10 نفر بفرست تا میلیونها صلوات نثار اقامون بشه اخر حلقه نباش عوضش تا روز تولدش بهت یه کادو میده .بسم الله شروع کن...




نیلوفر
ساعت18:41---1 مهر 1391
چه صوری الی؟آپم

رویا
ساعت12:23---26 شهريور 1391
خدا ان حس زیبایی است
انگاه که هراس مرگ میدزدد سکوتت را
یکی اهسته همچون نسیم دشت میگوید:
کنارت هستم ای تنها
و دل ارام میگیرد


maede
ساعت3:54---15 شهريور 1391
````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$``
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$``
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````
`````````````$$$```````````````````````$`````````````
```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$``````````````
````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$```````````````
```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$````````````````
``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````$$$$$$$$$$``````````````
``````````````````````````````$$$$$$$$$
پـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــخ.........
ترسيدي...؟؟؟
بدو اپم


fatemeh
ساعت12:58---14 شهريور 1391
دنبال کسی نگرد که بتونی باهاش زندگی کنی !

دنبال کسی بگرد که بدونه اون نتونی زندگی کنی؟


ريحوون 
ساعت14:40---27 مرداد 1391
به به اسپانسر گرفتي؟! مبارك باشه
_______________________________________________________________________________________ پاسخ:آره دیگه:Dمرسی:)


m.akbarizadeh.k
ساعت13:23---26 مرداد 1391
آپ شد

نظر يادت نره
پاسخ:باشه:)


m.akbarizadeh.k
ساعت22:54---23 مرداد 1391
لينك شديد.
با سپاس


m.akbarizadeh.k
ساعت22:53---23 مرداد 1391
لينك شديد.
با سپاس


گلنوش
ساعت23:43---22 مرداد 1391
salammmmmmm

وب خوشگلی داری البته به وب خودم نمیرسه تازه درستش کردم ولی خب....
دوست داشتی به من سربزن
خوشحال میشم بگی چه مطلبی بزارم داخل وبم ودر کل نظرتو درباره مطالبم بدونم.
فعلا .بابای _____________________________________________________________________ پاسخ:عزیز جون وبتو پیدا نمیکنه:(میگه همچین وبی وجود نداره:(


آرتمیس
ساعت13:37---22 مرداد 1391
سلام

کامپیوتر شما زن است یا مرد؟؟؟؟؟؟؟؟

بیا امتحان کن.

فعلاپاسخ:مرسی حتما سر میزم:)


نیلوفر
ساعت11:12---22 مرداد 1391
سلام عزیزم من آپم

الیکا
ساعت17:15---21 مرداد 1391
الی اگه کسی از بلاگفاییا تونسته لینکت کنه حتما بهم بگو که به بلاگفا اعتراض بدم!
پاسخ:من اصن دیگه نمیتونم تو وبت نظر بذارم خیلی مسخرس:|آره عزیزم نیلوفرم بلاگفاست اما تونسته منو لینک کنه...


الیا
ساعت13:47---21 مرداد 1391
سلام عزیزم وبت و خیلی دوس داشتم
بااجازه لینکت کردم


*LaRk*
ساعت2:28---20 مرداد 1391
الی من ازت یه سوال دارم.

ببین من میخوام یه قالب واسه وبم بذارم.

خب؟

بعد این قالب و میخوام دانلود کنم مال آوازکه!

نمیدونم مال آوازک و میدونی چجوریه یا نه

مثلا میگه دریافت واسه بلاگفا و بلاگ اسکای و...

بعد من دقیق باید چیکا کنم واسه قرار دادن همچین قالبی تو وبم؟؟؟
پاسخ:من بهت جواب دادم که:)اگه واست اومد بهم خبر بده:)


ريحوون
ساعت21:50---19 مرداد 1391
سلام الي جــان
چه وب جالبي دارم كجا قايمش كردي بودي تاحالا نديده بودمش
ميگم مثل اينكه مشكل بلگفا و لوكس بلاگ فقط به آدرس ختم نميشه
عيب نداره من كم نمارماگه شده ادرس وبتو پست ثابت وبم ميكنم _________________________________________________________________ پاسخ:سلام عزیزم;))چیرا آخه؟؟؟:(


fatemeh
ساعت11:13---19 مرداد 1391


:: یاد گرفته ام تنهایی را به بودن درجمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم ::

:: یاد گرفته ام که بااحمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش زندگی کند ::



:: یاد گرفته ام با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه میکند ::

:: یاد گرفته ام از حسود دوری کنم چون حتی اگر دنیا را به او تقدیم کنم باز هم از من بیزار خواهد بود ::




پاسخ::(


fatemeh
ساعت0:51---19 مرداد 1391
...
عشق + مراقبت = عشق مادر
عشق + ترس = عشق پدر
عشق + حمایت = عشق خواهر
عشق + مبارزه = عشق برادر
عشق + زندگی = عشق همسر
عشق + مراقبت + ترس + حمایت + مبارزه + زندگی = عشق دوست واقعی


الیکا
ساعت21:14---18 مرداد 1391
الی این بلاگفا دیگه شورشو درآورده!:@
لینکتم نمیتونم بکنم! ------------------ :(


fatemeh
ساعت13:12---17 مرداد 1391
سلام الی جون شما هم لینک شدی عزیزم بووووووس پاسخ:مرسی:)

fatemeh
ساعت12:24---16 مرداد 1391
سلام الی جون وب خوشکلی داری ممنون میشم به منم سر بزنی بوووووووووووووس

ایوب
ساعت19:18---14 مرداد 1391
سلام



بایک غزلی ساده به روزم

ای کاش بیایی و بخوانی
پاسخ:بله


ساناز
ساعت13:52---13 مرداد 1391
سیــــــــــر شدم …

بسکه سرد و گرم روزگار را چشیدم

پاسخ::)


نیلوفر
ساعت12:57---12 مرداد 1391
سلام عزیزم خوشحال میشم به منم سر بزنیپاسخ::)

ali
ساعت21:59---11 مرداد 1391


شمينا
ساعت18:08---11 مرداد 1391
فوق العاده بود


من لينكت كردم تو هم منو با نام ساحل زندگي لينك كنwww.sahelzendegy.LoxBlog.Com پاسخ:لینک شدی عزیزم:)


یاس کبود
ساعت17:12---11 مرداد 1391
با سلام!

وب زیبا و جالبی داری

من لینکت کردم خوشحال میشم تو هم منو با نام یاس کبود لینک کنی

http://www.yas111.loxblog.com
پاسخ:لینک شدی:)


زهره
ساعت15:57---10 مرداد 1391
-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-----*♥*♥*♥*♥*♥*-----

-------- *♥*♥*♥* --------

----------- *♥* -----------





-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-----*♥*♥*♥*♥*♥*-----

-------- *♥*♥*♥* --------

----------- *♥* -----------







-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-----*♥*♥*♥*♥*♥*-----

-------- *♥*♥*♥* --------

----------- *♥* -----------







-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-------- *♥*♥*♥* --------

-----*♥*♥*♥*♥*♥*-----

-------- *♥*♥*♥* --------

----------- *♥* -----------

آپم زود زود بیا
پاسخ:باشه اومدم:)


Mo T
ساعت5:57---10 مرداد 1391
دوتاشد
الی اونکه نوشتم چرخم رو پاک کن . :-"


Mo T
ساعت5:55---10 مرداد 1391
به به ... امیدوارم تک تک پستات شاد و پر انرژی مثل خودت باشن .


چرخش برات بچرخه الی جان


چاکریم


پاسخ:مرسی مرسی:)کرتیم:D


ساناز
ساعت22:29---9 مرداد 1391
خود را که می شکستم

می دانستم

از کاسه شکسته آب نخواهی خورد...!پاسخ:مثل همیشه ساناز و این جمله های زیباش:-*


Ali
ساعت19:17---9 مرداد 1391
زیبا بود.......

ممنون.........
پاسخ:متشکرم:)


فرشته
ساعت17:43---9 مرداد 1391

وب میارک ========================================================= پاسخ:وبم تازه تاسیس نیست:D


رها
ساعت13:50---9 مرداد 1391
سلام عزيزم.ممنونم ك بهم سرزدي.آدرسي ك ميخواسي بديو ممنونت ميشم اگ بدي.بوس بوس
پاسخ:ممنون عزیزم واست فرستادم:)


کاش یکم بارون بگیره
ساعت13:06---9 مرداد 1391




چه در دل من



چه در سر تو



من ازتو رسیدم به باور تو



تو بودی و من



به گریه نشستم برابر تو



بخاطر تو



به گریه نشستم بگو چه کنم





با تو....شوری در جان



بی تو....جانی ویران



از این ....زخم پنهان



می میرم



نا مت ....در من باران



یادت ....در دل توفان



با تو .....امشب پایان



می گیرم...





نه بی تو سکوت



نه بی تو سخن



به یاد تو بودم به یاد تو من



ببین غم تو



رسیده به جان و دویده به تن



ببین غم تو



رسیده به جانم



بگو چه کنم؟
پاسخ::(آآه...


مجنون
ساعت12:22---9 مرداد 1391
حالا این شد...پاسخ:چاکریم داداش:X

سولماز
ساعت23:11---8 مرداد 1391
چه خوبه که کارامونا با یاد خدا شروع کنیم همیشه
دمت گرم این پست پر از انرژیه ==================================================================== پاسخ:مرسی عزیزم:X


الیکا
ساعت23:01---8 مرداد 1391
پست ثابتت قشنگ شده!
یه حس پاک و لطیف!
یه وقتایی تنها چیزی که می تونه دلو آروم کنه حرف زدن با خدا است! ============================== پاسخ:دقیقا همینطوره:X


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 / 5 / 1398برچسب:خوش آمد,تونزدیکی,,

] [ 21:23 ] [ الی... ]

[ ]