خدا جووونم دوست دارم
خدا جووونم دوست دارم

 

هنوزبه دیدار خدا می روند...خدایی که دریک مکعب سنگی خود را حبس کرده!!

خدا همین جاست ، نیازی به سفر نیست !

خدا همان گنجشکی است که صبح برای تو می خواند ،

خدا در دستان مردی است که نابینایی را از خیابان رد می کتد ،

خدا دراتومبیل پسری است که مادر پیرش را هرهفته برای درمان به بیمارستان می برد،

خدا درجمله ی " عجب شانسی آوردم " است !!

 

خدا خیلی وقت است که اسباب کشی کرده و آمده نزدیک من و تو !!

 

خدا کنار کودکی است که می خواهد از فروشگاه شکلات بدزد !!

خدا کنار ساعت کوک شده ی توست ، که می گذارد 5 دقیقه بیشتر بخوابی !!

 

ازانسانهای این دنیا فقط خاطراتشان باقی می ماند ویک عکس با روبان مشکی،

ازتولدت تا آن روبان مشکی ، چقدر خدا را دیدی ؟!

 

خدا را 7 بار دور زدی یا زیر باران کنارش قدم زدی ؟

 

خدا همین جاست ، نه در عربستان !

خدا زبان مادری تو را می فهمد ، نه عربی !

خدایا دوستت دارم !

ـــــــــــــــــــــــــــ

دلخوش از آنیم که حج میرویم

غافــل از آنیم که کـــج میرویم

 

کعـبه به دیـــدار خـــدا میرویم

او که همینجاست کجا میرویم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

اس ام اس طلا
ساعت13:56---19 تير 1391
سلام وبلاگ قشنگ داری تبادل لینک هوشمند فک کنم خرابه اگه مایلی منو با اسم (( اس ام اس طلا )) لینک کن بعد خبرم کن تا لینکت کنم.منتظرتم
پاسخ:لینک شدید


مائده
ساعت21:30---18 تير 1391

بالاخره وبلاگ زدم
لینک شدی
لینک کن منو:-w
اگه خواستی البته


negin
ساعت17:09---17 تير 1391
عزیزم من لینکت کردم....دوست داشتی بهم سر بزن و لینکم کنپاسخ:مرسی که سر زدی:)بازم بیا:)لینک شدی:)

محمد
ساعت9:19---17 تير 1391
سلام مجدد به دوست خوبم الی خانوم.ممنون از لینکتون حتما لینکتون میکنم.مرسی که اومدی.بازم سر بزن.فدات

Mamad M2
پاسخ:ممنون که سر زدید حتما سر میزنم...


مائده 
ساعت22:27---16 تير 1391
منم اومدم یه وبلاگ بزنم هیچی قالب پیدا نمیکردم یه پستم گذاشتما ولی لامصب قالب پیدا نمیشد که کلا منصرف شدم =================================================================== پاسخ:ولی من همچنان براین امر پافشاری میکنم دیگه این قالب همونیه که میخواستم:D

SMS
ساعت14:48---16 تير 1391
========================================================== پاسخ:تاحالا تو عمرم هیچکس یه همچین نظری نذاشته بود که پراز معنا و مفهوم باشه:D وای خدای من پرمعنا ترین نظر دنیا تو وبلاگ منه:D ابراز وجود جالبی بود:D

محدثه
ساعت13:56---16 تير 1391
وب خوبی داری
و مطالب ت هم خوبه
حتما به وب منم بیا ======================================================== پاسخ:حتما عزیزم:X مرسی که به وبم سر زدی بازم بیا:)


نیلوفر
ساعت13:15---16 تير 1391
سلام موفق باشی عزیزم خیلی قشنگه
پاسخ:مرسی عزیزم خوش اومدی بازم بیا:X


نیلوفر
ساعت13:14---16 تير 1391
سلام موفق باشی عزیزم خیلی قشنگه

مائده 
ساعت0:51---16 تير 1391
ااااا
قالبت عین قالب وبلاگ ماست
این پستتم خعلی قشنگه ==================================================================== پاسخ:خوش اومدی عزیزم:Xنمیدونی من چه درگیری عجیبی با قالب وبلاگم دارم که:D


Princess of rain
ساعت10:31---14 تير 1391
خوشکل بود الی جونم
================================================= پاسخ:مرسی عزیزم:-X


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 13 / 4 / 1386برچسب:,

] [ 20:49 ] [ الی... ]

[ ]